Uszczelka pompy oleju CORTECO - Audi A4 B5 (8D2) S4 quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pierścień uszczelniający CORTECO 12012709B

13,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOd strony czołowej MateriałFPM (fluor-kauczuk) Średnica wewnętrzna 1 [mm]32 Średnica zewnętrzna 1 [mm]47 Wysokość 1 [mm]10 Rodzaj gwintuGwint zmienny Ochrona przeciwpyłowaZ uszczelką wargową przeciwpyłową Dla numeru OE026103085D Jednostka: szt. Kod: 12012709B Producent części: CORTECO
Wysyłka od ręki! ?

Pierścień uszczelniający CORTECO 12010739B

20,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOd strony czołowej Średnica wewnętrzna 1 [mm]35 Średnica zewnętrzna 1 [mm]48 Wysokość 1 [mm]10 MateriałFPM (fluor-kauczuk) Ochrona przeciwpyłowaZ uszczelką wargową przeciwpyłową Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny Dla numeru OE034115137A Jednostka: szt. Kod: 12010739B Producent części: CORTECO

Auto części zamienne Corteco

Corteco to młode przedsiębiorstwo założone w 1996 roku. Firma zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji. Corteco wchodzi w skład grupy Freudenberg, która znana jest z dostarczania szeregu zastosowań w zakresie oryginalnego wyposażenia. Tworzenie części o podobnych specyfikacjach daje gwarancję, że części zamienne Corteco nie odstępują jakościowo od podzespołów seryjnie ...

Szukaj cześci CORTECO

Części samochodowe do Audi A4 B5

Audi A4 B5 jest bezpośrednim następcą modelu Audi 80., produkowanego w latach 1972-1996. Tak samo, jak Audi 80., model B5 klasyfikowany jest jako samochód klasy średniej, autosegmentu D. To produkowane przez niemiecki koncern Volkswagen AG auto posiada względnie duże gabaryty, przez co doskonale sprawdza się zarówno jako samochód rodzinny, jak i reprezentacyjny. Przestrzeń we wnętrzu kabiny jest wystarczająca do tego, aby modelem B5 mogło swobodnie podróżować pięcioro ...
Szukaj części do Audi A4 B5 (8D2)
Uszczelki i zestawy uszczelek do pompy oleju

Pompa oleju jest częścią układu smarowania jednostki spalinowej, która odpowiada za tłoczenie oleju silnikowego pod określonym ciśnieniem we wszystkie kanaliki jednostki napędowej. Pompa olejowa zasysa olej z miski olejowej i rozprowadza go po wszystkich zakamarkach silnika w formie mikrofilmu (cieniutka warstwa oddzielająca poszczególne elementy cierne motoru). W ten sposób chroni elementy ruchome silnika przed zatarciem. Aby pompa mogła pracować skutecznie, ...

Sprawdź Uszczelka pompy oleju