Wybierz typ samochodu marki KLASA E (W212)
- E 200 CDI / BlueTEC 136KM
- E 200 NGT 156KM
- E 200 NGT 163KM
- E 220 CDI / BlueTEC 170KM
- E 200 184KM
- E 200 CGI 184KM
- E 250 CDI / BlueTEC 4-matic 204KM
- E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid 204KM
- E 250 CDI / BlueTEC 204KM
- E 250 CGI 204KM
- E 350 BlueTEC 211KM
- E 250 211KM
- E 350 CDI 231KM
- E 300 CDI / BlueTEC 231KM
- E 300 231KM
- E 350 CDI 4-matic 231KM
- E 300 4-matic 252KM
- E 350 BlueTEC 252KM
- E 300 252KM
- E 350 CDI 4-matic 265KM
- E 350 CDI 265KM
- E 350 272KM
- E 350 4-matic 272KM
- E 350 CGI 292KM
- E 350 306KM
- E 350 4-matic 306KM
- E 400 4-matic 333KM
- E 400 333KM
- E 500 388KM
- E 500 4-matic 388KM
- E 500 4-matic 408KM
- E 500 408KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
Auto części zamienne Remsa
Remsa to światowej sławy producent części układu hamulcowego dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma założona została ponad czterdzieści lat temu i od tego czasu jej historia staje się pasmem sukcesów, doskonalenia i rozwoju technologicznego, który umieścił przedsiębiorstwo w gronie czołowych producentów klocków hamulcowych na rynku europejskim.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i chcąc sprostać wymogom rynku motoryzacyjnego Remsa stawia na rozwój, badania ...
Części samochodowe do Mercedesa W212
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...