Tarcze hamulcowe GALFER - Audi A5 (8T3) 3.0 TDI quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 6
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa GALFER B1.G222-0272.1

Średnica zewnętrzna [mm]330,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm]21,9 Minimalna grubość [mm]20,0 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Ilość otworów5 PrzetwarzanieWysoko nawęglany PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Dostępne MAPP-Code Średnica otworu [mm]112,0 Wysokość [mm]36,0 Średnica otworu centrującego [mm]68,0 Średnica wewnętrzna [mm]147,7 Otwór o śr[mm]15,3 Oznaczenie kontrolneE1 90R-02C0115/1231 z tyłu Kod: B1.G222-0272.1 Producent części: GALFER

Tarcza hamulcowa GALFER B1.G225-0184.1

Średnica zewnętrzna [mm]314,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm]25,0 Minimalna grubość [mm]23,0 Typ tarczy hamulcowejWentylowany PrzetwarzanieWysoko nawęglany PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Ilość otworów5 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Średnica otworu [mm]112,0 Wysokość [mm]52,4 Średnica otworu centrującego [mm]68,0 Średnica wewnętrzna [mm]154,0 Otwór o śr[mm]15,3 z przodu Kod: B1.G225-0184.1 Producent części: GALFER

Tarcza hamulcowa GALFER B1.G230-0193.1

Średnica zewnętrzna [mm]320,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm]30,0 Minimalna grubość [mm]28,0 Typ tarczy hamulcowejWentylowany PrzetwarzanieWysoko nawęglany PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Ilość otworów5 Dostępne MAPP-Code Średnica otworu [mm]112,0 Wysokość [mm]52,4 Średnica otworu centrującego [mm]68,0 Średnica wewnętrzna [mm]153,4 Otwór o śr[mm]15,3 z przodu Kod: B1.G230-0193.1 Producent części: GALFER

Tarcza hamulcowa GALFER B1.G230-0222.1

Średnica zewnętrzna [mm]345,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm]30,0 Minimalna grubość [mm]28,0 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Ilość otworów5 PrzetwarzanieWysoko nawęglany PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Dostępne MAPP-Code Średnica otworu [mm]112,0 Wysokość [mm]52,1 Średnica otworu centrującego [mm]68,0 Średnica wewnętrzna [mm]164,6 Otwór o śr[mm]15,3 z przodu Kod: B1.G230-0222.1 Producent części: GALFER

Tarcza hamulcowa GALFER B1.G212-0178.1

Średnica zewnętrzna [mm]300,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm]12,0 Minimalna grubość [mm]10,0 Typ tarczy hamulcowejPełny PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Ilość otworów5 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Średnica otworu [mm]112,0 Wysokość [mm]36,4 Średnica otworu centrującego [mm]68,0 Średnica wewnętrzna [mm]169,0 Otwór o śr[mm]15,3 Oznaczenie kontrolneE1 90R-02C0165/1197 z tyłu Kod: B1.G212-0178.1 Producent części: GALFER

Tarcza hamulcowa GALFER B1.G230-0221.1

Średnica zewnętrzna [mm]320,0 Grubość tarczy hamulcowej [mm]30,0 Minimalna grubość [mm]28,0 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Ilość otworów5 PrzetwarzanieWysoko nawęglany PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Dostępne MAPP-Code Średnica otworu [mm]112,0 Wysokość [mm]52,2 Średnica otworu centrującego [mm]68,0 Średnica wewnętrzna [mm]149,3 Otwór o śr[mm]15,3 z przodu Kod: B1.G230-0221.1 Producent części: GALFER

Auto części zamienne Galfer

Galfer to przedsiębiorstwo motoryzacyjne obecne na rynku od 1952 roku. Firma powstała w Hiszpanii i do dzisiaj to właśnie tam mieści się główna jej siedziba. Części samochodowe Galfer to elementy układu hamulcowego. Producent słynie z wysokiej jakości tarcz i klocków hamulcowych. Tarcze hamulcowe Galfer, podobnie jak klocki, to części przeznaczone do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. W fabryce Galfer powstają również liczne dodatkowe części układu ...

Szukaj cześci GALFER

Części samochodowe do Audi A5 I pierwszej generacji

Audi to jeden z tych producentów, którzy bardzo dobrze radzą sobie w zakresie projektowania i produkowania modeli z wielu różnych segmentów. Audi ma w swoim portfolio świetne, rodzinne kombi, sedany, SUVy, ale również auta sportowe. Doskonałym przykładem modelu, który aspiruje do miana auta sportowego, jest Audi A5 w wersji Coupe. Audi A5 pierwszej generacji to bardzo odważny krok w wykonaniu Audi. Auto miało za zadanie konkurować z samochodami sportowymi, a jednocześnie być ...
Szukaj części do Audi A5 (8T3)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe