Tarcze hamulcowe FOMAR Friction - Fiat 500 (312_) 1.3 D Multijet (312AXE1A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2008

66,00 zł z VAT
Średnica [mm]240,5 Wysokość [mm]40 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]11 Wymiar gwintu13 Minimalna grubość [mm]9,2 KolorCzarny PrzetwarzanieWysoko nawęglany Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu [mm]98 PowierzchniaLakierowany z tyłu Jednostka: szt. Kod: FO2008 Producent części: FOMAR

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2534

99,00 zł z VAT
Średnica [mm]257 Wysokość [mm]40,4 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Wymiar gwintu13 Minimalna grubość [mm]20,2 KolorCzarny Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu [mm]98 PowierzchniaLakierowany z przodu Jednostka: szt. Kod: FO2534 Producent części: FOMAR

Auto części zamienne Fomar Friction

Fomar Friction to firma z długą historią, sięgającą roku 1956. Wtedy jednak przedsiębiorstwo było znane jako Fomar. Od początku działalności producent specjalizuje się w produkcji części układu hamulcowego. Podstawę oferty od zawsze stanowią klocki hamulcowe. Celem przedsiębiorstwa jest maksymalna optymalizacja właściwości tych elementów, poprzez zmniejszanie ścieralności, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej efektywności działania. Starania firmy należy uznać za ...

Szukaj cześci FOMAR Friction

Części samochodowe do Fiata 500 (312_)

Pierwszy model Fiata 500 produkowany był w latach 1957-1976, a głównym zamysłem producenta było trafienie do jak najszerszego grona odbiorców. Auto miało również stanowić konkurencję oraz alternatywę dla Volkswagena Garbusa czy Citroena 2CV. Po ponad 30 latach od zakończenia produkcji pierwszego Fiata 500 włoska marka postanowiła przywrócić legendę. Nowy Fiat 500 to oczywiście zupełnie inna konstrukcja, jednak posiada wiele cech swojego poprzednika. Jest to małe autko ...
Szukaj części do Fiat 500 (312_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe