Tarcze hamulcowe FOMAR Friction - Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 VTI 120

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2770

136,00 zł z VAT
Średnica [mm]290 Wysokość [mm]35,5 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]12 Wymiar gwintu13,2 Minimalna grubość [mm]10 KolorCzarny Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]68 Średnica otworu [mm]105 PowierzchniaLakierowany z tyłu Jednostka: szt. Kod: FO2770 Producent części: FOMAR

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 4110

203,00 zł z VAT
Średnica [mm]304 Wysokość [mm]48 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Wymiar gwintu13,2 Minimalna grubość [mm]26 KolorCzarny Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]71 Średnica otworu [mm]108 PowierzchniaLakierowany z przodu Jednostka: szt. Kod: FO4110 Producent części: FOMAR

Auto części zamienne Fomar Friction

Fomar Friction to firma z długą historią, sięgającą roku 1956. Wtedy jednak przedsiębiorstwo było znane jako Fomar. Od początku działalności producent specjalizuje się w produkcji części układu hamulcowego. Podstawę oferty od zawsze stanowią klocki hamulcowe. Celem przedsiębiorstwa jest maksymalna optymalizacja właściwości tych elementów, poprzez zmniejszanie ścieralności, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej efektywności działania. Starania firmy należy uznać za ...

Szukaj cześci FOMAR Friction

Części samochodowe do Citroena C5 III Break trzeciej generacji

Citroen C5 trzeciej generacji produkowany był w latach 2008 do 2017. Względem poprzedników różniły go gabaryty oraz design. Samochód stał się jeszcze większy i zamiast nadwozia typu liftback został określony mianem sedana. Alternatywą była również odmiana kombi, która oferowała bardzo dużo miejsca we wnętrzu oraz ogromną i funkcjonalną przestrzeń bagażową. Wspomniana wcześniej zmiana designu nawiązywała do nowych wówczas, dopiero pojawiających się trendów ...
Szukaj części do Citroën C5 III Break (RW_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe