Tarcze hamulcowe FOMAR Friction - Alfa Romeo GIULIETTA (940_) 1.8 TBi (940FXC1A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2815

108,00 zł z VAT
Średnica [mm]278 Wysokość [mm]43,3 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]12 Wymiar gwintu16,6 Minimalna grubość [mm]10 KolorCzarny Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]70 Średnica otworu [mm]110 PowierzchniaLakierowany z tyłu Jednostka: szt. Kod: FO2815 Producent części: FOMAR

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 4067

Średnica [mm]330 Wysokość [mm]40 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Wymiar gwintu16,6 Minimalna grubość [mm]26 KolorCzarny Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]70 Średnica otworu [mm]110 PowierzchniaLakierowany z przodu Kod: FO4067 Producent części: FOMAR FRICTION

Auto części zamienne Fomar Friction

Fomar Friction to firma z długą historią, sięgającą roku 1956. Wtedy jednak przedsiębiorstwo było znane jako Fomar. Od początku działalności producent specjalizuje się w produkcji części układu hamulcowego. Podstawę oferty od zawsze stanowią klocki hamulcowe. Celem przedsiębiorstwa jest maksymalna optymalizacja właściwości tych elementów, poprzez zmniejszanie ścieralności, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej efektywności działania. Starania firmy należy uznać za ...

Szukaj cześci FOMAR Friction

Części samochodowe do Alfa Romeo Giulietta (940) drugiej generacji

Alfa Romeo GIULIETTA należy do grupy nowoczesnych samochodów produkowanych przez ten znakomity, włoski koncern. Produkcja rozpoczęła się w 2010 roku i trwała aż do 2020. Samochód został zaprezentowany jako następca kultowego modelu 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, jednak zdecydowano o odejściu od symboli kolejnych modeli. Później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii ...
Szukaj części do Alfa Romeo GIULIETTA (940_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe