Tarcze hamulcowe FOMAR Friction - Alfa Romeo 147 (937_) 3.2 GTA (937.AXL1)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2806

111,00 zł z VAT
Średnica [mm]276 Wysokość [mm]45,7 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Wymiar gwintu13,1 Minimalna grubość [mm]9 KolorCzarny PrzetwarzanieWysoko nawęglany Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu [mm]100 PowierzchniaLakierowany z tyłu Jednostka: szt. Kod: FO2806 Producent części: FOMAR

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2530

Średnica [mm]305 Wysokość [mm]44,7 Otwór o śr[mm]13,2 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Minimalna grubość [mm]26 Średnica wewnętrzna [mm]151 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu [mm]98 Dostępne MAPP-Code z przodu Kod: FO2530 Producent części: FOMAR FRICTION

Auto części zamienne Fomar Friction

Fomar Friction to firma z długą historią, sięgającą roku 1956. Wtedy jednak przedsiębiorstwo było znane jako Fomar. Od początku działalności producent specjalizuje się w produkcji części układu hamulcowego. Podstawę oferty od zawsze stanowią klocki hamulcowe. Celem przedsiębiorstwa jest maksymalna optymalizacja właściwości tych elementów, poprzez zmniejszanie ścieralności, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej efektywności działania. Starania firmy należy uznać za ...

Szukaj cześci FOMAR Friction

Części samochodowe do Alfa Romeo 147 (937)

Alfa Romeo 147 to jeden z najpopularniejszych modeli w historii tej włoskiej marki. Produkowana była w latach 2000 do 2010 i w tym czasie przeszła jeden facelifting, który znacząco wpłynął na wygląd samochodu. Alfa 147 należy do segmentu C, w którym traktowana była jako hatchback o sportowym zacięciu. Samochód ten jest zastępcą Alfy Romeo 145 oraz 146, które chwilę przed rozpoczęciem produkcji 147 zostały wycofane ze sprzedaży. Alfa Romeo 147 podobnie jak inne Alfy ...
Szukaj części do Alfa Romeo 147 (937_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe