Wybierz typ samochodu marki S90 II (234)
- D3 150KM
- D4 163KM
- D4 190KM
- D4 AWD 190KM
- T4 190KM
- B4 Mild-Hybrid 197KM
- D4 Drive-E Polestar 200KM
- D4 Drive-E Polestar AWD 200KM
- T4 Polestar 210KM
- D5 AWD 235KM
- D5 Mild Hybrid AWD 235KM
- D5 Polestar AWD 240KM
- 2.0 249KM
- B5 Mild-Hybrid 249KM
- B5 Mild-Hybrid 250KM
- T5 250KM
- T5 Drive-E Polestar 253KM
- T5 254KM
- T5 Drive-E Polestar 261KM
- B6 Mild-Hybrid AWD 299KM
- T8 Hybrid AWD 303KM
- T6 AWD 310KM
- T8 Hybrid Polestar AWD 317KM
- T6 AWD 320KM
- T6 Drive-E Polestar AWD 326KM
- T8 Plug-in Hybrid Polestar AWD 334KM
- T6 Drive-E Polestar AWD 334KM
- T8 Plug-in Hybrid AWD 407KM
- T8 Plug-in Hybrid AWD 455KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
Części samochodowe do Volvo S90 II drugiej generacji
Produkcja Volvo S90 Sedan rozpoczęła się w 1996 roku i do tej pory wprowadzono dwie generacje tego modelu. Pierwsza generacja Volvo S90 była produkowana od 1996 do 1998 roku. Nowy model samochodu tylko nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Dla sedana S90 zaoferowano nowe kolory nadwozia i nowe wyposażenie wnętrza. Niemniej jednak Volvo S90 w momencie wprowadzenia na rynek było najbardziej prestiżowym i najdroższym samochodem wśród wszystkich modeli Volvo.
Niezależnie ...
Szukaj części do Volvo S90 II (234)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...