Wybierz typ samochodu marki A4 B8 Avant (8K5)
- 2.0 TDI 120KM
- 1.8 TFSI 120KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 1.8 TFSI quattro 160KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TDI 163KM
- 1.8 TFSI quattro 170KM
- 1.8 TFSI 170KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 TDI 177KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TFSI flexible fuel 180KM
- 2.0 TFSI flexible fuel quattro 180KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI 224KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.2 FSI quattro 265KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- S4 quattro 333KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
Auto części zamienne Ashika
Ashika to marka grupy Japanparts. Na rynku obecna jest od 1989 roku jako lider w sektorze importu i dystrybucji części zamiennych przeznaczonych do azjatyckich i amerykańskich samochodów osobowych.
Wśród części Ashika znajdziemy takie podzespoły jak między innymi filtry, wkładki, tarcze hamulcowe, części hydrauliczne, sprzęgła, pasy, napinacze pasa, tłoki, głowice, panewki, silniczki, alternatory, świecie, wycieraczki, amortyzatory, drążki układu ...
Części samochodowe do Audi A4 B8 Kombi Avant 8K5 czwartej generacji
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...