Wybierz typ samochodu marki POLO V (6R1, 6C1)
- 1.2 60KM
- 1.0 60KM
- 1.2 70KM
- 1.4 TDI 75KM
- 1.0 75KM
- 1.2 TDI 75KM
- 1.6 TDI 75KM
- 1.6 BiFuel 82KM
- 1.4 BiFuel 82KM
- 1.4 85KM
- 1.6 90KM
- 1.4 TDI 90KM
- 1.2 TSI 16V 90KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.2 TSI 90KM
- 1.0 TSI 95KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.4 TDI 105KM
- 1.0 TSI 110KM
- 1.6 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.4 TSI 140KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.4 GTI 180KM
- 1.8 GTI 192KM
- 2.0 R WRC 220KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne IPD
IPD od 20 lat wchodzi w skład grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo prężnie działa na rynku części zamiennych. Doświadczenie bezpośrednio przekłada się na wiedzę, kompleksowość działań, jakość produktów, niezawodność dostaw oraz oparte na partnerstwie relacje z klientami. To wszystko sprawia, że firma oprócz niemieckiej precyzji oraz niezawodności gwarantuje możliwie najskuteczniejszą obsługę klienta na każdym etapie współpracy.
IPD oferuje ...
Części samochodowe do VW Polo V piątej generacji
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.