Wybierz typ samochodu marki GOLF VI (5K1)
- 1.4 80KM
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 BiFuel 102KM
- 1.6 102KM
- 1.6 MultiFuel 102KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.4 TSI 122KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 4motion 140KM
- 1.8 TSI 160KM
- 1.4 TSI 160KM
- 2.5 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 GTi 200KM
- 2.0 GTi 210KM
- 2.0 GTi 235KM
- 2.0 R 4motion 256KM
- 2.0 R 4motion 265KM
- 2.0 R 4motion 270KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne IPD
IPD od 20 lat wchodzi w skład grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo prężnie działa na rynku części zamiennych. Doświadczenie bezpośrednio przekłada się na wiedzę, kompleksowość działań, jakość produktów, niezawodność dostaw oraz oparte na partnerstwie relacje z klientami. To wszystko sprawia, że firma oprócz niemieckiej precyzji oraz niezawodności gwarantuje możliwie najskuteczniejszą obsługę klienta na każdym etapie współpracy.
IPD oferuje ...
Części samochodowe do VW Golfa VI
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.