Wybierz typ samochodu marki GOLF PLUS V (5M1, 521)
- 1.4 16V 75KM
- 1.4 16V 80KM
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.4 FSI 90KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.6 MultiFuel 102KM
- 1.6 102KM
- 1.6 BiFuel 102KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.9 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 FSI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 FSI 150KM
- 1.4 TSI 160KM
- 1.4 TSI 170KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne IPD
IPD od 20 lat wchodzi w skład grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo prężnie działa na rynku części zamiennych. Doświadczenie bezpośrednio przekłada się na wiedzę, kompleksowość działań, jakość produktów, niezawodność dostaw oraz oparte na partnerstwie relacje z klientami. To wszystko sprawia, że firma oprócz niemieckiej precyzji oraz niezawodności gwarantuje możliwie najskuteczniejszą obsługę klienta na każdym etapie współpracy.
IPD oferuje ...
Części samochodowe do VW Golfa Plus V piątej generacji
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.