Wybierz typ samochodu marki 156 Sportwagon (932_)
- 1.9 JTD 105KM
- 1.9 JTD 110KM
- 1.6 16V T.SPARK 112KM
- 1.9 JTD 115KM
- 1.6 16V T.SPARK. 120KM
- 1.9 JTD 126KM
- 1.9 JTD 136KM
- 2.4 JTD 136KM
- 1.9 JTD 16V 140KM
- 2.4 JTD 140KM
- 1.8 16V T.SPARK 140KM
- 1.8 16V T.SPARK 144KM
- 2.4 JTD 150KM
- 1.9 JTD 150KM
- 2.0 16V T.SPARK 150KM
- 1.9 JTD 16V Q4 150KM
- 2.0 16V T.SPARK 155KM
- 2.0 JTS 162KM
- 2.4 JTD 163KM
- 2.0 JTS 166KM
- 2.4 JTD 175KM
- 2.5 V6 24V 190KM
- 2.5 V6 24V 192KM
- 3.2 GTA 250KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne IPD
IPD od 20 lat wchodzi w skład grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo prężnie działa na rynku części zamiennych. Doświadczenie bezpośrednio przekłada się na wiedzę, kompleksowość działań, jakość produktów, niezawodność dostaw oraz oparte na partnerstwie relacje z klientami. To wszystko sprawia, że firma oprócz niemieckiej precyzji oraz niezawodności gwarantuje możliwie najskuteczniejszą obsługę klienta na każdym etapie współpracy.
IPD oferuje ...
Części samochodowe do Alfa Romeo 156 Sportwagon
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.