Płyn chłodniczy VATOIL - Vw GOLF IV (1J1) 3.2 R32 4motion
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Vatoil
Żadne części samochodowe nie będą działać sprawnie lub nie będą maksymalnie wydajnie jeśli zabraknie różnych produktów smarnych. Firma VATOIL doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego codziennie zespoły chemików i specjalistów zajmują się technologiami produktów smarnych.
Działająca na rynku motoryzacyjnym już od 1982 roku firma VATOIL wyprowadziła na rynek już około 80 części VATOIL, wśród których znajdziemy oleje ...
Części samochodowe do VW Golf IV
Volkswagen Golf IV to czwarta generacja modelu Golf, która trafiła do sprzedaży w 1997 roku. Samochód dostępny był jako hatchback (3 lub 5 drzwi) i kombi (Variant). Przestrzeń wewnątrz Golfa czwartej generacji jest zadowalająca jak na samochód tej klasy. W przypadku wersji hatchback do bagażnika zmieści się 330 litrów bagażu, natomiast jeśli złożone zostaną oparcia siedzeń na tylnej kanapie pojemność bagażnika wzrasta do 1184 litrów. Jeżeli chodzi o Volkswagena Golfa IV ...
Szukaj części do Vw GOLF IV (1J1)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...