Płyn chłodniczy SWAG - Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Części samochodowe do Audi A6 C6 Kombi trzeciej generacji
Audi A6 to samochód zaliczany do klasy premium. Podwyższony komfort użytkowania i design charakterystyczny dla limuzyny to cechy rozpoznawcze tego pojazdu. Części do Audi A6 pojawiły się na rynku w 1994 roku. O sukcesie tego modelu niech świadczy fakt, że wciąż znajduje się w produkcji. Części Audi A6 C6, czyli pojazdów trzeciej generacji, zaczęto montować w roku 2004. Natomiast wersja kombi, czyli Audi A6 C6 Avant, została wprowadzona w 2005.
Części Audi A6 C6 Avant to w ...
Szukaj części do Audi A6 C6 Avant (4F5)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...