Płyn chłodniczy RAVENOL - Bmw 3 Touring (E91) 323 i
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Oleje silnikowe Ravenol
Ravenol to niemieckie przedsiębiorstwo, które od ponad 60 lat produkuje i stale udoskonala środki smarowe, chcąc jak najlepiej odpowiedzieć na zróżnicowane i wciąż zmieniające się potrzeby rynku motoryzacyjnego. Głównym celem marki jest zapewnienie klientom najwyższych parametrów oraz doskonałej jakości części firmy Ravenol względem najnowszych norm obowiązujących w branży. W Polsce produkty Ravenol są obecne od blisko 10 lat i z roku na ...
Części samochodowe do BMW 3 E91 Touring piątej generacji
BMW od zawsze budziło wiele skrajnych emocji. Z pewnością w ofercie tego producenta dostępne są nietuzinkowe modele, które dedykowane są dla wszystkich kierowców ceniących sobie intensywne doznania oraz radość, którą daje jazda samochodem. Auta marki BWM mają sportowe zacięcie, dzięki któremu dają ogromną frajdę oraz satysfakcję każdemu kierowcy, który lubi czuć się pewnie za kierownicą. Seria 3 w odmianie Touring o oznaczeniu E91 to piąta generacja tego modelu. ...
Szukaj części do Bmw 3 Touring (E91)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...