Płyn chłodniczy MOTUL - Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 4motion
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 11
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Motul
Motul to przedsiębiorstwo motoryzacyjne obecne na rynku od ponad 150 lat. Głównym celem firmy jest tworzenie bezkompromisowych produktów o najwyższej jakości dla najbardziej wymagających klientów. Części samochodowe Motul zostały szybko docenione przez czołowe zespoły sportowe oraz uznane za jedne z najlepszych w zakresie ochrony mechanizmów w ekstremalnych warunkach. Obecnie Motul to symbol najlepszych środków smarnych regularnie ...
Części samochodowe do VW Bora Kombi
Volkswagen Bora to osobowy samochód segmentu C, który produkowany był od 1999 roku. Dostępne były dwie wersje nadwoziowe pojazdu: 4-drzwiowy sedan i 5-drzwiowe kombi – Bora Variant (1J6). Samochód jest następcą Volkswagena Vento, nazywanego również Jettą III, dlatego na niektórych rynkach Bora była sprzedawana jako Volkswagen Jetta IV. Model zbudowany został w oparciu a inny samochód kompaktowy niemieckiego producenta, a mianowicie o Golfa IV. Wiele części Volkswagen Bora ...
Szukaj części do Vw BORA Variant (1J6)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...