Płyn chłodniczy MOTUL - Opel ASTRA H GTC (A04) 1.6 (L08)
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Motul
Motul to przedsiębiorstwo motoryzacyjne obecne na rynku od ponad 150 lat. Głównym celem firmy jest tworzenie bezkompromisowych produktów o najwyższej jakości dla najbardziej wymagających klientów. Części samochodowe Motul zostały szybko docenione przez czołowe zespoły sportowe oraz uznane za jedne z najlepszych w zakresie ochrony mechanizmów w ekstremalnych warunkach. Obecnie Motul to symbol najlepszych środków smarnych regularnie ...
Części samochodowe do Opla Astra H GTC trzeciej generacji
Astra H to trzecia generacja samochodów z serii Astra. Wydaje się, że Astra to seria, którą zna dosłownie każdy. Samochody osobowe klasy średniej, nazwane Astra, to jedne z najpopularniejszych aut w Europie, produkowane nieprzerwanie od 1991 roku. Natomiast Opel Astra H zaczęto produkować w roku 2004, aby zakończyć produkcję 10 lat później. Wyjątek stanowiły niektóre wersje wyposażeniowe modelu, w tym Opel Astra GTC, który produkowano do 2010 roku.
Części Opel Astra GTC ...
Szukaj części do Opel ASTRA H GTC (A04)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...