Płyn chłodniczy MEYLE - Vw BORA I (1J2) 1.9 TDI
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Meyle
Meyle to niemiecka marka wchodząca w skład Wulf Gaertner Autoparts AG. Ta rodzinna firma zajmuje się produkcją zamiennych auto części do samochodów osobowych i pojazdów użytkowych. Oferta przedsiębiorstwa obejmuje ponad 17 000 części firmy Meyle.
Koncern Wulf Gaertner Autoparts AG powstał w 1958 roku w Niemczech. Marka Meyle została włączona do grona spółek koncernu w roku 1995. Stało się tak, gdyż od momentu ...
Części samochodowe do VW Bora I pierwszej generacji
Volkswagen Bora produkowany był od 1997 do 2005 roku. Model ten zastąpił Volkswagena Vento, który należał do tej samej niższej klasy średniej. Volkswagen Bora jest czwartą generacją rodziny Volkswagena Jetta, przy czym każda nowa generacja ma inną nazwę. Został zbudowany na bazie Volkswagena Golfa IV, ale znacznie różnił się wyglądem od tego modelu. W 1998 roku wprowadzono sedana, a rok później kombi, ale jak się okazało, model kombi nie cieszył się zbytnią ...
Szukaj części do Vw BORA I (1J2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...