Płyn chłodniczy LIQUI MOLY - Audi A6 C6 (4F2) 2.4
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Chemia samochodowa Liqui Moly
Firma Liqui Moly założona została w 1957 roku w Niemczech. Swoją nazwę jej właściciele zaczerpnęli od dwusiarczku molibdenu, związku chemicznego o właściwościach smarnych masowo wykorzystywanego dzisiaj do produkcji olejów silnikowych. Producent z sukcesem dostarcza produkty najwyższej jakości, zyskując coraz szersze grono odbiorców.
Przedsiębiorstwo zawdzięcza swój rozwój i międzynarodowy sukces wysokim nakładom na badania i rozwój ...
Części samochodowe do Audi A6 4F2, C6
Audi A6 C6 to trzecia generacja modelu A6, której konstrukcja opiera się na płycie podłogowej C6. Prezentacja tej wersji „A-szóstki” miała miejsce w 2004 roku. Auto w błyskawicznym tempie zyskało uznanie wśród kierowców i już w 2005 roku zwyciężyło w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.Niemiecki koncern właśnie w tym samochodzie zastosował po raz pierwszy system Multi Media Interface, którego zadaniem jest nawigacja po wszystkich funkcjach multimedialnych ...
Szukaj części do Audi A6 C6 (4F2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...