Płyn chłodniczy LIQUI MOLY - Audi A4 B5 (8D2) 2.8
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 12
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Chemia samochodowa Liqui Moly
Firma Liqui Moly założona została w 1957 roku w Niemczech. Swoją nazwę jej właściciele zaczerpnęli od dwusiarczku molibdenu, związku chemicznego o właściwościach smarnych masowo wykorzystywanego dzisiaj do produkcji olejów silnikowych. Producent z sukcesem dostarcza produkty najwyższej jakości, zyskując coraz szersze grono odbiorców.
Przedsiębiorstwo zawdzięcza swój rozwój i międzynarodowy sukces wysokim nakładom na badania i rozwój ...
Części samochodowe do Audi A4 B5
Audi A4 B5 jest bezpośrednim następcą modelu Audi 80., produkowanego w latach 1972-1996. Tak samo, jak Audi 80., model B5 klasyfikowany jest jako samochód klasy średniej, autosegmentu D. To produkowane przez niemiecki koncern Volkswagen AG auto posiada względnie duże gabaryty, przez co doskonale sprawdza się zarówno jako samochód rodzinny, jak i reprezentacyjny. Przestrzeń we wnętrzu kabiny jest wystarczająca do tego, aby modelem B5 mogło swobodnie podróżować pięcioro ...
Szukaj części do Audi A4 B5 (8D2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...