Płyn chłodniczy EUROL - Suzuki SX4 (EY, GY) 1.6 VVT 4x4 (RW 416)
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Eurol
Holenderska marka EUROL istnieje na rynku motoryzacyjnym już od 1977 roku. Posiada bardzo szeroką ofertę produktów smarnych takich jak oleje, smary oraz różne części EUROL do pielęgnacji takie jak aerozole, płyny do spryskiwaczy, chłodziwa, płyny hamulcowe, a także płyny do obróbki metali i podkłady.
EUROL, jako firma globalna, prowadzi działalność w ponad 60 krajach na płaszczyźnie ...
Części samochodowe do Suzuki SX4 I pierwszej generacji
Suzuki SX4 to subkompaktowy SUV. Pojazd posiada szeroki tył, pojemny bagażnik i przestronną kabinę. Jednocześnie jego wielkość ograniczono do minimum, zmniejszając wymiary wszędzie, gdzie było to możliwe. W efekcie powstał samochód uniwersalny, sprawdzający się w poruszaniu po mieście i poza nim, zarówno na krótkich, jak i długich dystansach.
Części Suzuki SX4 EY i GY, czyli najważniejszych wersji pierwszej generacji tego modelu, zaczęto łączyć w całość w 2006 ...
Szukaj części do Suzuki SX4 (EY, GY)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...