Płyn chłodniczy EUROL - Skoda OCTAVIA II (1Z3) 1.6 FSI
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Eurol
Holenderska marka EUROL istnieje na rynku motoryzacyjnym już od 1977 roku. Posiada bardzo szeroką ofertę produktów smarnych takich jak oleje, smary oraz różne części EUROL do pielęgnacji takie jak aerozole, płyny do spryskiwaczy, chłodziwa, płyny hamulcowe, a także płyny do obróbki metali i podkłady.
EUROL, jako firma globalna, prowadzi działalność w ponad 60 krajach na płaszczyźnie ...
Części samochodowe do Skody Octavia II
Skoda Octavia II (1z3) to druga generacja tego modelu, której konstrukcja podobnie jak w przypadku poprzedniczki opiera się na płycie podłogowej VW Golfa. Prezentacja nowej Octavii miała miejsce w 2003 roku, a do sprzedaży samochód trafiła rok później. W przeciwieństwie do wcześniejszej generacji wnętrze pojazdu jest dużo lepiej zagospodarowane, zarówno kierowca jak i osoby na tylnej kanapie mają do dyspozycji więcej przestrzeni. Jeżeli chodzi o dostępne wersje nadwoziowe ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA II (1Z3)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...