Wybierz typ samochodu marki S-MAX (WA6)
Artykuły powiązane
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- -10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- System kontroli trakcji – ASR
- Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Zamienne części samochodowe do Forda S-MAX
Ford S-Max powstał w jednym celu. Miał wypełnić niszę w ofercie rodzinnych vanów amerykańskiego koncernu. Ford potrzebował samochodu większego od modelu C-Max i jednocześnie mniejszego od modelu Galaxy. Pierwsza generacja Forda S-Max trafiła do produkcji w 2006 roku, a jej projektantem był David Hilton. Auto powstało na płycie podłogowej pochodzącej od Mondeo IV oraz na tym samym zawieszeniu.
Ford S-Max został zaprojektowany w myśl ówczesnego nurtu stylistycznego – ...
Szukaj części do Ford S-MAX (WA6)
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej
Przekładnia kierownicza daje możliwość zamiany obrotu kolumny na ruch przekładni kierowniczej do przodu. Innymi słowy, rola całego mechanizmu ogranicza się do zapewnienia zwojom kierownicy możliwości zamieniania się w niezbędne ruchy prętów oraz kół. Przekładnia kierownicza stanowi istotny element w budowie każdego współczesnego auta, który pozwala utrzymać wskazany kierunek poruszania się auta. Narażony jest on jednak na uszkodzenia mechaniczne, a chroni go ...
Powiązane części samochodowe STELLOX do Ford S-MAX (WA6)
Powiązania:
Części STELLOX,
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej,
Części Ford,
Części Ford S-MAX (WA6),
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej Ford,
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej Ford S-MAX (WA6),
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej STELLOX,
Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej STELLOX Ford