Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 II (DB) (1990.11-1993.10)
- 121 III (JASM, JBSM) (2000.02-2002.10)
- 2 (DE_, DH_) (2010.01-2015.06)
- 2 (DY) (2003.02-2007.06)
- 3 (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 (BL) (2010.09-2013.05)
- 3 (BM, BN) od 2016.02
- 3 Nadwozie pełne / liftback (BM) (2015.04-2016.05)
- 3 sedan (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 sedan (BL) (2011.09-2014.09)
- 3 sedan (BM_, BN_) od 2016.06
- 323 C IV (BG) (1993.01-1994.07)
- 323 C V (BA) (1994.08-1998.09)
- 323 F IV (BG) (1991.04-1994.04)
- 323 F V (BA) (1994.07-1998.09)
- 323 F VI (BJ) (1998.09-2004.05)
- 323 II (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 II Hatchback (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 III (BF) (1987.09-1989.10)
- 323 III Hatchback (BF) (1987.10-1991.11)
- 323 III Station Wagon (BW) (1992.09-1995.10)
- 323 P V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S IV (BG) (1991.09-1994.07)
- 323 S V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S VI (BJ) (2000.10-2002.10)
- 5 (CR19) (2005.02-2010.05)
- 5 (CW) od 2010.07
- 6 Hatchback (GG) (2005.06-2007.08)
- 6 Kombi (GJ, GL) od 2015.02
- 6 Station Wagon (GY) (2005.06-2007.08)
- 6 sedan (GG) (2005.12-2007.08)
- 6 sedan (GJ, GL) od 2014.07
- 626 III (GD) (1990.01-1992.05)
- 626 III Hatchback (GD) (1989.08-1991.07)
- 626 III Station Wagon (GV) (1994.11-1997.09)
- 626 III coupe (GD) (1988.04-1991.12)
- 626 IV (GE) (1994.08-1997.04)
- 626 IV Hatchback (GE) (1993.01-1997.04)
- 626 V (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Hatchback (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Station Wagon (GW) (2000.10-2002.10)
- 929 II (HB) (1984.10-1987.07)
- 929 II coupe (HB) (1984.10-1987.07)
- CX-5 (KE, GH) (2015.02-2017.02)
- CX-5 (KF) od 2021.02
- CX-7 (ER) (2012.01-2013.03)
- CX-9 (TB) (2006.09-2007.12)
- DEMIO (DW) (2000.04-2003.07)
- MPV I (LV) (1996.05-1999.09)
- MPV II (LW) (2002.01-2006.12)
- MX-3 (EC) (1994.01-1997.10)
- MX-5 I (NA) (1995.01-1998.04)
- MX-5 II (NB) (2002.08-2005.10)
- MX-6 (GE) (1994.08-1997.02)
- PREMACY (CP) (2001.11-2005.03)
- TRIBUTE (EP) (2003.12-2004.10)
- XEDOS 6 (CA) (1994.06-1999.10)
Artykuły powiązane
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy
- Jeździsz samochodem z belką skrętną? Sprawdź, na jakie objawy jej zużycia powinieneś szczególnie uważać
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
Auto części zamienne GSP
Firma GSP to wiodący producent części samochodowych na potrzeby oryginalnego wyposażenia samochodów oraz rynku części zamiennych. Przedsiębiorstwo zostało założone w 1985 roku i od tego czasu nieustannie rozwija się pozyskując coraz szersze grono klientów. Głównym obszarem działania firmy GSP jest produkcja takich części jak półoś, wał napędowy, przeguby napędowe oraz łożysko koła. Części samochodowe GSP ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Obecnie najpopularniejszym i najpowszechniej wykorzystywanym rozwiązaniem w przednim zawieszeniu samochodowym jest bez wątpienia kolumna MacPhersona. W tego rodzaju zawieszeniu kolumna amortyzatora pełni jednocześnie funkcję tłumiącą oraz prowadzącą koło. Kolumna MacPhersona posiada niezwykle zwartą budowę i charakteryzuje się kompaktową budową, przez co zajmuje mało miejsca.
Założeniem konstrukcyjnym kolumny amortyzatora jest podparcie ćwiartki ...