Łożysko oporowe QUINTON HAZELL - Bmw 5 Sedan (E34) 525 td
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Auto części zamienne Quinton Hazell
Nazwa firmy Quinton Hazell powstała od imienia i nazwiska założyciela. O działalności przedsiębiorstwa było już głośno w okresie międzywojennym, gdy dostarczano części Quinton Hazell, które wykorzystywano w osprzęcie wojennym. Następnie sir Quinton Hazell zdecydował się wyjechać do Stanów Zjednoczonych w celu dokładnej obserwacji precyzyjnie rozwijającej się tamtejszej branży motoryzacyjnej. Wrócił w roku 1946 i postanowił ukierunkować ...
Części samochodowe do BMW 5 III Sedan E34 trzeciej generacji
Łożysko oporowe, nazywane również łożyskiem wciskowym, to nieodłączny element każdego systemu wysprzęglania. Łożysko oporowe to element o niezbyt skomplikowanej budowie, które przeważnie wytrzymuje cały okres eksploatacji sprzęgła. Mimo prostej ...