Linki i cięgna sbs - Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 FSI
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne SBS
Historia marki SBS sięga 1964 roku. Inżynier Henning Hansen z Danii rozpoczyna działalność firmy OBTEC w zakresie regeneracji i naprawy bębnów i szczęk hamulcowych. W 1976 roku wybudowana zostaje nowa fabryka w Svendbord – obecna siedziba SBS. Na rynek zostają części samochodowe SBS, w tym przede wszystkim klocki hamulcowe niezawierające azbestu. Praca zakładu okazuje się strzałem w dziesiątkę.
Z upływem czasu firma rośnie i ...
Części samochodowe do VW Golfa Plus V piątej generacji
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że niesprawność układu hamulcowego to już nie drobna usterka, lecz poważne niebezpieczeństwo na drodze. Dotyczy to każdego rodzaju hamulca samochodowego, również ręcznego. Zerwana linka hamulca ręcznego może nie wpływa w tak dużym stopniu na jazdę, co hamulec podstawowy, lecz w momencie postoju auta może zaważyć o bezpieczeństwie zarówno zaparkowanego pojazdu, jak i innych aut i osób znajdujących się w ...