Linki i cięgna EUROREPAR - Peugeot 405 II (4B) 2.0 X4
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Sprawdź informacje o Peugeot 405
Samochód został zaprojektowany przez francuskie biuro Pininfarina. To model samochodu osobowego klasy średniej, dostępny jako sedan i kombi z napędem na przednie lub cztery koła. Jego produkcja ruszyła w 1987 roku i na obrzeżach Francji trwa do dziś. Warto wspomnieć, że samochód jest dostępny w wersji przystosowanej do ruchu prawostronnego jak i lewostronnego.
Model 405 to samochód bardzo popularny. Od debiutu upłynęło wiele lat, a samochód jest nadal użytkowany przez ...
Szukaj części do Peugeot 405 II (4B)
Linka hamulca ręcznego, postojowego - cięgno
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że niesprawność układu hamulcowego to już nie drobna usterka, lecz poważne niebezpieczeństwo na drodze. Dotyczy to każdego rodzaju hamulca samochodowego, również ręcznego. Zerwana linka hamulca ręcznego może nie wpływa w tak dużym stopniu na jazdę, co hamulec podstawowy, lecz w momencie postoju auta może zaważyć o bezpieczeństwie zarówno zaparkowanego pojazdu, jak i innych aut i osób znajdujących się w ...