Linki i cięgna ASHIKA - Vw BORA I (1J2) 2.8 V6 4motion
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Ashika
Ashika to marka grupy Japanparts. Na rynku obecna jest od 1989 roku jako lider w sektorze importu i dystrybucji części zamiennych przeznaczonych do azjatyckich i amerykańskich samochodów osobowych.
Wśród części Ashika znajdziemy takie podzespoły jak między innymi filtry, wkładki, tarcze hamulcowe, części hydrauliczne, sprzęgła, pasy, napinacze pasa, tłoki, głowice, panewki, silniczki, alternatory, świecie, wycieraczki, amortyzatory, drążki układu ...
Części samochodowe do VW Bora I pierwszej generacji
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że niesprawność układu hamulcowego to już nie drobna usterka, lecz poważne niebezpieczeństwo na drodze. Dotyczy to każdego rodzaju hamulca samochodowego, również ręcznego. Zerwana linka hamulca ręcznego może nie wpływa w tak dużym stopniu na jazdę, co hamulec podstawowy, lecz w momencie postoju auta może zaważyć o bezpieczeństwie zarówno zaparkowanego pojazdu, jak i innych aut i osób znajdujących się w ...