Wybierz model samochodu marki Dacia
- DOKKER Express Nadwozie pełne/minivan od 2019.06
- DOKKER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (KE_) od 2019.08
- DUSTER (HS_) (2013.10-2018.01)
- DUSTER Nadwozie pełne/SUV (2015.06-2018.01)
- LODGY (JS_) od 2015.04
- LOGAN (LS_) od 2010.07
- LOGAN II od 2018.05
- LOGAN MCV II od 2018.10
- SANDERO od 2011.07
- SANDERO II od 2021.01
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Blue Print
Firma Blue Print zajmuje się produkcją części zamiennych z przeznaczeniem do azjatyckich oraz amerykańskich samochodów. W branży motoryzacyjnej Blue Print obecne jest od 1983 roku. Początkowo marka Blue Print stanowiła element Mazda Cars LTD, a w kolejnych latach działała pod patronatem Automotive Distributors LTD. Od 2011 roku Blue Print wchodzi w skład jednego z liderów w zakresie produkcji części zamiennych - grupy Febi Bilstein. Pomimo ...
Zamienne części samochodowe do Dacia
Samochody marki Dacia zalicza się do tzw. klasy aut niskich kosztów. Nie oznacza to jednak, że producent zastosował wyłącznie niskiej jakości auto części do Dacia, które wpływają na bezpieczeństwo użytkowania swoich aut. Wręcz przeciwnie. Duża popularność oraz wysokie zapotrzebowanie na samochody tej marki ...
Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.