Wybierz typ samochodu marki 3 Coupe (E92)
- 316 i 122KM
- 318 i 143KM
- 320 i 156KM
- 320 d 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 163KM
- 320 i 170KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 320 d xDrive 197KM
- 325 d 197KM
- 320 d 197KM
- 320 d xDrive 200KM
- 320 d 200KM
- 325 i xDrive 204KM
- 325 d 204KM
- 325 i 211KM
- 325 d 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 330 d 231KM
- 330 xd 231KM
- 328 xi 234KM
- 328 i 234KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 xd 245KM
- 330 d 245KM
- 330 i 258KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 xi 272KM
- 335 d 286KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 xi 306KM
- 335 i 306KM
- 335 i xDrive 326KM
- 335 i 326KM
- 335 xi 326KM
- M3 420KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne TRW
TRW to firma tworząca aktywne systemy bezpieczeństwa - układy kierownicze, układy hamulcowe oraz układy zawieszenia z przeznaczeniem do samochodów osobowych. Firma produkuje jedne z najlepszych na świecie części samochodowe TRW o czym świadczy między innymi liczba osób pracujących dla koncernu przekraczająca 65 tysięcy pracowników w ponad 200 zakładach na całym świecie. Łączna sprzedaż w roku 2011 przekroczyła 16 miliardów ...
Części samochodowe do BMW E92
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...