Wybierz typ samochodu marki 5 Sedan (E60)
- 520 d 150KM
- 520 i 156KM
- 525 d 163KM
- 520 i 163KM
- 520 d 163KM
- 520 i 170KM
- 520 i 170KM
- 520 d 177KM
- 523 i 177KM
- 525 d 177KM
- 523 i 190KM
- 523 i 190KM
- 525 i 192KM
- 525 xd 197KM
- 525 d 197KM
- 525 d xDrive 197KM
- 525 i 211KM
- 525 i 211KM
- 530 d 211KM
- 525 xi 218KM
- 525 i 218KM
- 530 d 218KM
- 525 i xDrive 218KM
- 525 xi 218KM
- 525 i 218KM
- 530 i 231KM
- 530 xd 231KM
- 530 d 231KM
- 528 i 234KM
- 530 d xDrive 235KM
- 530 d 235KM
- 530 xd 235KM
- 530 xi 258KM
- 530 i 258KM
- 530 xi 272KM
- 535 d 272KM
- 530 i xDrive 272KM
- 530 i 272KM
- 530 i 272KM
- 530 xi 272KM
- 535 d 286KM
- 540 i 299KM
- 540 i 306KM
- 545 i 333KM
- 550 i 367KM
- M5 507KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne NK
NK jest niemiecką firmą, która zajmuje się produkcją i dystrybucją części samochodowych na rynek motoryzacyjny. Przedsiębiorstwo powstało w 1991 roku i dzięki swojemu szybkiemu rozwojowi obecnie jest w czołówce dostawców części zamiennych w Niemczech. Szeroka oferta producenta skierowana jest do właścicieli samochodów osobowych, dostawczych, użytkowych. W katalogach firmy znajdziemy części samochodowe NK do układu hamulcowego. Wśród ...
Części samochodowe do BMW 5 E60
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...