Hamulec postojowy METZGER - Bmw 3 Sedan (E90) 316 i

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw montażowy szczęk hamulcowych hamulca postojowego METZGER 105-0621

32,00 zł z VAT
Szerokość szczęki [mm]25 Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]180 z tyłu Jednostka: komplet Kod: 105-0621 Producent części: METZGER

Zestaw montażowy szczęk hamulcowych hamulca postojowego METZGER 105-0801

47,00 zł z VAT
Szerokość szczęki [mm]20 Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]160 z tyłu Jednostka: szt. Kod: 105-0801 Producent części: METZGER

Zestaw naprawczy rozpieracza METZGER 12053005

System hamulcowyDla hamulca pomocniczego Dla numeru OE34 41 6 851 437 z tyłu Kod: 12053005 Producent części: METZGER

Zestaw naprawczy rozpieracza METZGER 12053010

System hamulcowyDla hamulca pomocniczego Dla numeru OE34 41 6 851 438 Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]160 Szerokość [mm]20 z tyłu Kod: 12053010 Producent części: METZGER

Auto części zamienne Metzger

Firma Metzger powstała w Stuttgarcie w 1980 roku. Niewielka, niemiecka firma była początkowo prowadzona tylko przez trzech współudziałowców. Obecnie marka cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie, a dynamiczny rozwój wpłynął na wysoką pozycję wiodącego producenta części zamiennych w branży motoryzacyjnej.

Części samochodowe Metzger trafiają do producentów wyposażenia fabrycznego, ale są także dostarczane na niezależny rynek ...

Szukaj cześci METZGER

Części samochodowe do BMW 3 E90

BMW serii 3 to samochód osobowy zaliczany do klasy średniej (segment D), który stał się najpopularniejszym w historii niemieckiej marki autem i jednocześnie najlepiej sprzedającym się samochodem wśród luksusowych marek w Europie. Piąta generacja BMW 3, oznaczona symbolem E90, była produkowana w latach 2005-2011.  Był to największy gabarytowo samochód w całej gamie serii 3. Za projekt stylistyczny modelu E90 odpowiedzialni byli: Joji Nagashima, Marc Michael Markefka, ...
Szukaj części do Bmw 3 (E90)
Hamulec ręczny

Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...

Sprawdź Hamulec postojowy