Wybierz model samochodu marki Chrysler
- 300C (LX, LE) (2010.11-2012.11)
- 300C Touring (LX, LE) (2007.01-2010.12)
- PT CRUISER (PT_) (2004.10-2010.12)
- PT CRUISER kabriolet (2004.03-2008.03)
- SEBRING (JR) (2001.09-2007.06)
- SEBRING (JS) (2007.07-2010.09)
- SEBRING kabriolet (JR) (2001.04-2007.06)
- SEBRING kabriolet (JS) (2007.05-2010.12)
- VOYAGER IV (RG, RS) (2005.08-2008.12)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Ashika
Ashika to marka grupy Japanparts. Na rynku obecna jest od 1989 roku jako lider w sektorze importu i dystrybucji części zamiennych przeznaczonych do azjatyckich i amerykańskich samochodów osobowych.
Wśród części Ashika znajdziemy takie podzespoły jak między innymi filtry, wkładki, tarcze hamulcowe, części hydrauliczne, sprzęgła, pasy, napinacze pasa, tłoki, głowice, panewki, silniczki, alternatory, świecie, wycieraczki, amortyzatory, drążki układu ...
Zamienne części samochodowe do Chrysler
Z nami kupowanie części do Chryslera to oszczędność czasu i pieniędzy, a przy tym gwarancja najwyższej jakości asortymentu pochodzącego wyłącznie od sprawdzonych i godnych zaufania producentów. Części zapasowe z naszej oferty pozwolą Ci w pełni kontrolować niezawodność oraz bezproblemowe działanie ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...