Dźwignia wysprzęglika MAXGEAR - Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Auto części zamienne Maxgear
Firma Maxgear to synonim wysokiej jakości i bogatej oferty części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych. Wnikliwa kontrola i staranny dobór dostawców sprawia, części samochodowe Maxgear charakteryzują się wytrzymałością, odpornością na uszkodzenia oraz innowacyjnością. Grono specjalistów i wykwalifikowana kadra pracowników stale czuwa nad utrzymaniem niezawodności produktów.
Części ...
Części samochodowe do VW Golf II
Specyfika silnika spalinowego wykorzystywanego w napędzie samochodowym wymaga zastosowania takiego sprzęgła, które umożliwi płynne rozłączanie napędu pomiędzy jednostką napędową a skrzynią biegów. Sprzęgło jest jednym z tych elementów, które potrafią przez długie lata działać niezauważalnie, a więc bezawaryjnie. Większość kierowców nie zdaje sobie sprawy, jak często używa sprzęgła podczas codziennej jazdy. Zazwyczaj po przejechaniu od 100 do 200 tys. km coś ...