Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych HOFFER - Mazda 2 (DY) 1.4 CD

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HOFFER 8290100

135,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach Ilość biegunów2 Kształt obudowy wtyczkiKształt D Kolor wtyczkiCzarny Długość całkowita [mm]800 Liczba otworów do mocowania1 Rodzaj czujnikaCzujnik Hall'a Głębokosć zabudowy [mm]25 Dla numeru OE2S61 2B372 AD Jednostka: szt. Kod: 8290100 Producent części: HOFFER

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) HOFFER 8290126

299,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieTylna Oś, po obydwu stronach Ilość biegunów4 Kształt obudowy wtyczkiKształt D Kolor wtyczkiCzarny Długość 1/Długość 2 [mm]937/958 Liczba otworów do mocowania2 Rodzaj czujnikaCzujnik Hall'a Głębokosć zabudowy [mm]13,7 Dla numeru OE2S61 2B372 BD Jednostka: szt. Kod: 8290126 Producent części: HOFFER

Auto części zamienne Hoffer

HOFFER to marka, która powstała pod koniec lat 90 XX wieku i jest częścią firmy MEAT. Istnieje ona od 1945 roku, a na początku lat 50 ubiegłego wieku rozpoczęła produkcję części zamiennych do gaźników. Obecnie, marka HOFFER oferuje swoim klientom szeroki wybór części zamiennych przeznaczonych do układu tworzenia mieszanki paliwowej. Od 2010 roku firma posiada również w swojej ofercie zawory EGR, które cenione są wśród klientów za najwyższą jakość oraz precyzję ...

Szukaj cześci HOFFER

Części samochodowe do Mazdy 2 I pierwszej generacji

Mazda 2 pierwszej generacji należy do segmentu aut małych, które idealnie nadają się do miasta. Jej produkcja rozpoczęła się w 2003 i trwała przez kolejne 3 lata. W tym czasie fabrykę Mazdy opuściło wiele egzemplarzy tego samochodu. Na naszych drogach do dziś można bardzo często spotkać te samochody i technicznie nadal są w bardzo dobrym stanie. Mazda 2 I projektowana była w czasach dużej popularności minivanów, co dość mocno odbiło się na jej stylistyce. Niestety ta ...
Szukaj części do Mazda 2 (DY)
Pojedyncze części hamulców tarczowych

Zależność jest taka – im szybszy samochód, tym w lepsze hamulce powinien zostać wyposażony. Wraz z rozwojem motoryzacji konstruktorzy bardzo szybko zdali sobie sprawę z tego, że szybki samochód należy równie szybko zatrzymać. Tym samym, wraz z rozwojem silników spalinowych następował jednoczesny rozwój układów hamulcowych. Dziś najlepszym i najbardziej wydajnym pod tym względem jest tarczowy układ hamulcowy, który sukcesywnie wypiera z rynku ...

Sprawdź Dodatki i Osłony oraz pojedyncze części hamulców tarczowych