Wybierz model samochodu marki Isuzu
- CAMPO (KB) (1989.01-1990.12)
- D-MAX I (TFR, TFS) (2006.10-2012.06)
- D-MAX II (TFR, TFS) od 2017.03
- D-MAX II Platforma / podwozie (TFR, TFS) od 2012.06
- MIDI Autobus (94000, 98000) (1994.01-1996.07)
- MIDI Skrzynia (94000, 98000) (1994.01-1996.07)
- MIDI Skrzynia (98000N) (1992.09-1996.07)
- TROOPER I (UBS) (1988.10-1991.12)
- TROOPER I samochód terenowy otwarty (UBS) (1987.10-1991.12)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Ferodo
Ferodo to firma produkująca najwyższej jakości części układu hamulcowego do samochodów osobowych. Marka obecna jest zarówno na rynku części zamiennych, jak i przy seryjnym wyposażeniu pojazdów. Ferodo jest stałym dostawcą czołowych producentów samochodów. Łączne zatrudnienie wewnątrz koncernu wynosi 45 tysięcy pracowników. Przedstawicielstwa firmy obecne są w 34 krajach całego świata.
Firma Ferodo obecna jest na rynku motoryzacyjnym ...
Zamienne części samochodowe do Isuzu
Samochody marki Isuzu to auta nowoczesne, wykorzystujące najnowsze rozwiązania technologiczne i techniczne. Japońskie Isuzu to wysoka jakość wykonania oraz duża niezawodność użytkowania, które wymagają jednak właściwego serwisowania. Przygotowaliśmy bogatą ofertę części do Isuzu pochodzących od sprawdzonych i godnych ...
Cylinderek hamulcowy to istotny element bębnowego układu hamulcowego, którego głównym zadaniem jest dociskanie szczęki hamulcowej do wewnętrznej powierzchni bębnów. Wszelkie uszkodzenia tego elementu skutkuje spadkiem ciśnienia płynu w układzie oraz prowadzi do wydostania się płynu na okładziny cierne. Zazwyczaj więc to cylinderek bębnowy jest pierwszym elementem poddawanym diagnostyce układu hamulcowego w razie jakichkolwiek problemów z ...