Wybierz typ samochodu marki 3 Coupe (E92)
- 318 i 143KM
- 320 i 156KM
- 320 d 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 163KM
- 320 i 170KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 325 d 197KM
- 2.0 197KM
- 320 d xDrive 197KM
- 320 d 197KM
- 320 d xDrive 200KM
- 320 d 200KM
- 325 d 204KM
- 325 i xDrive 204KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 xi 211KM
- 325 d 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 211KM
- 325 xi 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 330 d 231KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 245KM
- 330 xd 245KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 xi 258KM
- 330 i 258KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 335 d 286KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne NRF
NRF jest wiodącym dostawcą auto części w zakresie oryginalnego wyposażenia pojazdów oraz rynku części zamiennych. Oferta koncernu podzielona jest według trzech branż – samochodowej, przemysłowej oraz morskiej. Jeśli chodzi o rynek motoryzacyjny to NRF obecne jest wraz z asortymentem składającym się na chłodnice oleju, chłodnice wody, chłodnice powietrza, skraplacze klimatyzacji, osuszacze klimatyzacji, kompresory klimatyzacji oraz ...
Części samochodowe do BMW E92
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...