Wybierz typ samochodu marki X5 (F15, F85)
- xDrive 25 d 211KM
- sDrive 25 d 211KM
- sDrive 25 d 218KM
- xDrive 25 d 218KM
- xDrive 25 d 218KM
- xDrive 25 d 231KM
- sDrive 25 d 231KM
- xDrive 40e 245KM
- xDrive 28 i 245KM
- xDrive 30 d 249KM
- xDrive 30 d 258KM
- xDrive 30 d 277KM
- xDrive 30 d 286KM
- xDrive 35 i 306KM
- xDrive 40 d 313KM
- xDrive 40e 313KM
- xDrive 35 i 326KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Chłodnica oleju. Czym jest, jak działa i w jaki sposób rozpoznać objawy jej uszkodzenia?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Auto części zamienne Nissens
Nissens to światowy lider w produkcji elementów układu chłodzenia samochodów, w tym głównie chłodnic. Chłodnice Nissens trafiają do wielu producentów samochodowych na tzw. "pierwszy montaż", ale są doskonale znane wśród klientów na rynku części zamiennych. Produkcja odbywa się w czterech głównych fabrykach o łącznej powierzchni przekraczającej 50 tys. m2 znajdujących się na terenie Słowacji i Danii. Firma obecna jest w 18 krajach całego świata a ...
Zamienne części samochodowe do BMW
Dostarczamy wyłącznie najwyższej jakości zamienne części samochodowe pochodzące od sprawdzonych i godnych zaufania producentów. Wszystkie auto części BMW dostępne w naszej ofercie posiadają niezbędne atesty oraz homologacje, a także spełniają restrykcyjne wymogi projektowe i konstrukcyjne. Proponowane przez nas ...
Jeszcze do niedawna chłodnice oleju do samochodu były elementami, które montowano wyłącznie w autach sportowych lub wykorzystujących powietrzny układ chłodzenia. Obecnie takie elementy znajdują się w praktycznie wszystkich autach. Przyczyną tego jest przede wszystkim wzrost mocy silników, ...