Wybierz typ samochodu marki Vw GOLF V (1K1) (2003.10 - 2010.07)
- 1.4 16V 75KM
- 2.0 SDI 75KM
- 1.4 16V 80KM
- 1.4 FSI 90KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.6 102KM
- 1.6 MultiFuel 102KM
- 1.9 TDI 4motion 105KM
- 1.9 TDI 105KM
- 2.0 116KM
- 1.6 FSI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 2.0 TDI 136KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 4motion 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 TDI 16V 4motion 140KM
- 2.0 FSI 4motion 150KM
- 2.0 FSI 150KM
- 2.0 TDI 170KM
- 1.4 TSI 170KM
- 2.0 GTI 200KM
- 2.0 GTI 230KM
- 3.2 R32 4motion 250KM
Części samochodowe do VW Golf V
Volkswagen Golf V został przedstawiony światu w 2003 roku – jest to piąta generacja niemieckiego samochodu. Auto w porównaniu do poprzedniej wersji (Golfa IV) zostało unowocześnione pod względem stylistycznym. Samochód dostępny jest w wersji hatchback oraz sedan (w Europie noszący nazwę Jetta). Tak jak w przypadku innych aut niemieckiego koncernu, również VW Golf V generacji doczekał się odmiany kombi (Variant), dysponującej bagażnikiem o pojemności 505 litrów (a po ...
Szukaj części do Vw GOLF V (1K1)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?