Wybierz typ samochodu marki Audi A6 C6 (4F2) (2004.04 - 2011.08)
- 2.0 TDI 121KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.7 TDI quattro 163KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TFSI 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.4 177KM
- 2.4 quattro 177KM
- 2.7 TDI quattro 180KM
- 2.7 TDI 180KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.7 TDI quattro 190KM
- 2.8 FSI 190KM
- 2.8 FSI quattro 190KM
- 2.8 FSI quattro 210KM
- 2.8 FSI 210KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 218KM
- 2.8 FSI quattro 220KM
- 2.8 FSI 220KM
- 3.0 TDI quattro 225KM
- 3.0 TDI quattro 233KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.2 FSI quattro 249KM
- 3.2 FSI quattro 255KM
- 3.2 FSI 255KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.0 TFSI quattro 290KM
- 3.0 TFSI quattro 299KM
- 4.2 quattro 335KM
- 4.2 FSI quattro 350KM
- S6 quattro 435KM
- RS6 quattro 580KM
Części samochodowe do Audi A6 4F2, C6
Audi A6 C6 to trzecia generacja modelu A6, której konstrukcja opiera się na płycie podłogowej C6. Prezentacja tej wersji „A-szóstki” miała miejsce w 2004 roku. Auto w błyskawicznym tempie zyskało uznanie wśród kierowców i już w 2005 roku zwyciężyło w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.Niemiecki koncern właśnie w tym samochodzie zastosował po raz pierwszy system Multi Media Interface, którego zadaniem jest nawigacja po wszystkich funkcjach multimedialnych ...
Szukaj części do Audi A6 C6 (4F2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego
Samochodowy układ wydechowy jest odpowiedzialny za skład spalin oraz skuteczne oczyszczanie jednostki napędowej z niechcianych substancji generowanych podczas procesu spalania. W skład układu wchodzi m.in. jest kolektor wydechowy, będący systemem przewodów wyprowadzających gazy z cylindrów silnika do dalszej części układu wydechowego. Jego istotnym elementem jest uszczelka pod kolektor wydechowy, której uszkodzenie znacząco wpływa na pracę całego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?