Wybierz typ samochodu marki Bmw X3 (G01, F97) (od 2017.07)
- sDrive 18 d Mild-Hybrid 136KM
- sDrive 18 d 136KM
- sDrive 18 d Mild-Hybrid 150KM
- sDrive 18 d 150KM
- xDrive 20 d Mild-Hybrid 163KM
- xDrive 20 d 163KM
- sDrive 20 i 1.6 170KM
- sDrive 20 i 184KM
- xDrive 20 i 184KM
- xDrive 20 i Mild Hybrid 184KM
- xDrive 20 d Mild-Hybrid 190KM
- xDrive 20 d 190KM
- xDrive 25 d 211KM
- xDrive 25 d 231KM
- xDrive 30 i Mild Hybrid 245KM
- xDrive 30d Mild-Hybrid 249KM
- xDrive 30d 249KM
- xDrive 30 i 249KM
- xDrive 30 e Plug-in-Hybrid 252KM
- xDrive 30 i 252KM
- xDrive 30d 265KM
- xDrive 30d Mild-Hybrid 286KM
- xDrive 30 e Plug-in-Hybrid 292KM
- xDrive M40 d 326KM
- xDrive M40 d Mild-Hybrid 340KM
- xDrive M40 i 354KM
- xDrive M40 i Mild Hybrid 360KM
- xDrive M40 i 360KM
- xDrive M40 i 387KM
- M 480KM
- M Competition 510KM
Części samochodowe do BMW X3 trzeciej generacji
BMW X3 to SUV klasy średniej. Części do BMW X3 po raz pierwszy trafiły na linie montażowe już w 2003 roku. Produkcja trwa do dziś, jednak obecnie znajduje się w niej już trzecia generacji pojazdów. Części BMW X3 trzeciej generacji zaczęto montować w roku 2017.
Pod wieloma względami X3 III jest podobny do X2 II. Niektóre części do BMW X3 III to podzespoły wykorzystane wcześniej do produkcji samochodów drugiej generacji. Niemniej zaszło też wiele zmian. Przede wszystkim ...
Szukaj części do Bmw X3 (G01, F97)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki pod głowicą silnika
Uszczelka pod głowicą to element wykonany z metalu oraz gumy, który jest montowany pomiędzy kadłubem silnika a jego głowicą. Uszczelka głowicy ma przede wszystkim zapewnić szczelność połączenia pomiędzy tymi dwoma elementami ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Dlaczego dobór prawidłowej grubości tego elementu jest tak ważny?
- Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?