Wybierz typ samochodu marki Audi A3 Sportback (8PA) (2004.09 - 2015.12)
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 E-Power 102KM
- 1.6 102KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.9 TDI 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.6 FSI 115KM
- 1.4 TFSI 125KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 TDI quattro 140KM
- 2.0 TDI 16V quattro 140KM
- 2.0 FSI 150KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 1.8 TFSI quattro 160KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI 170KM
- 2.0 TFSI quattro 200KM
- 2.0 TFSI 200KM
- 3.2 V6 quattro 250KM
- S3 quattro 256KM
- S3 quattro 265KM
Części samochodowe do Audi A3 Sportback 8PA
Audi A3 to doskonale znany każdemu kompaktowy model tego niemieckiego producenta. Historia tego popularnego modelu rozpoczęła się w 1996 roku, kiedy to do produkcji weszła pierwsza odmiana tego modelu. Występowała ona pod oznaczeniem 8L i produkowana była do 2003 roku. Samochód był zbudowany w oparciu o te same podzespoły i silniki co VW Golf IV oraz Seat Leon. Stanowiło konkurencję dla Renault Megane, Peugeot 307, Fiata Punto czy Brava, a także Skody Fabii. Dzięki swojej ...
Szukaj części do Audi A3 Sportback (8PA)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Tłoki silnika w iParts.pl!
iParts.pl jest sklepem internetowym, który może się
pochwalić największą ofertą na tłoki silnika w Polsce. Specjalnie
dla naszych Klientów, oferujemy kilkadziesiąt tysięcy tłoków do
wszystkich marek i modeli aut.
Tłok silnika należy do części układu tłokowo-korbowego, w
trakcie pracy jednostki napędowej porusza się w sposób
posuwisto-zwrotny. Jego kształt najłatwiej określić jako walec
zamknięty od ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?