Wybierz typ samochodu marki Audi A6 C5 (4B2) (1997.01 - 2005.12)
- 1.9 TDI 110KM
- 1.8 116KM
- 1.9 TDI 115KM
- 1.8 125KM
- 2.0 130KM
- 1.9 TDI 130KM
- 2.4 136KM
- 1.8 T 150KM
- 2.5 TDI 150KM
- 1.8 T quattro 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 2.5 TDI 155KM
- 2.4 quattro 156KM
- 2.4 156KM
- 2.5 TDI 163KM
- 2.4 163KM
- 2.4 quattro 163KM
- 2.4 165KM
- 2.4 quattro 165KM
- 2.4 quattro 170KM
- 2.4 170KM
- 2.5 TDI 180KM
- 2.8 180KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 1.8 T 180KM
- 1.8 T quattro 180KM
- 2.8 190KM
- 2.8 quattro 190KM
- 2.8 quattro 193KM
- 2.8 193KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 218KM
- 3.0 quattro 220KM
- 3.0 220KM
- 2.7 T quattro 230KM
- 2.7 T 230KM
- 2.7 T quattro 250KM
- 3.7 260KM
- 3.7 quattro 260KM
- 4.2 quattro 299KM
- S6 quattro 340KM
- RS6 quattro 450KM
Cześci samochodowe do Audi A6 4B2, C5
Audi A6 C5 Avant to model A6 niemieckiego koncernu Audi z nadwoziem typu kombi, której produkcja i sprzedaż rozpoczęły się w 1998 roku. Samochód szybko zdobył serca sporej ilości kierowców i cieszył się sporą popularnością. W 2001 roku auto przeszło facelifting, który polegał na wprowadzeniu podwójnego grilla, pojawiły się również nowe reflektory z przodu i z tyłu, co w znacznym stopniu unowocześniło samochód. Zarówno lusterko po stronie kierowcy, jak i po stronie ...
Szukaj części do Audi A6 C5 (4B2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów
- Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. II. Prawidłowa eksploatacja przekładni automatycznej - czego nie wolno robić
- DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
- Automat nie taki straszny!
- Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
- Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie
- Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni