Wybierz typ samochodu marki Fiat DUCATO Autobus (250_) (od 2006.07)
- 100 Multijet 2,2 D 100KM
- 110 Multijet 2,3 D 111KM
- 110 Multijet 2,3 D 113KM
- 115 Multijet 2,0 D 116KM
- 2.2 120KM
- 120 Multijet 2,3 D 120KM
- 130 Multijet 2,3 D 4x4 131KM
- 130 Multijet 2,3 D 131KM
- 140 Natural Power 136KM
- 140 Multijet 3,0 D 140KM
- 140 Multijet 2,3 D 140KM
- 150 Multijet 3,0 D 146KM
- 150 Multijet 2,3 D 148KM
- 150 Multijet 2,3 D 150KM
- 150 Multijet 2,3 D 4x4 150KM
- 160 Multijet 3,0 D 156KM
- 160 Multijet 3,0 D 4x4 158KM
- 160 Multijet 3,0 D 158KM
- 160 Multijet 2,3 D 160KM
- 180 Multijet 3,0 D 177KM
Części samochodowe do Fiata Ducato 3 Autobus 250_, 290_
Fiat Ducato III 250 to samochód dostawczy włoskiego producenta, który został zaprezentowany w 2006 roku. Jego konstrukcja opiera się o projekt Peugeota Boxera i Citroena Jumpera (są to bliźniacze samochody). Tak jak jego poprzednie generacje (230/244) silnik zamontowany został poprzecznie, a napęd przenoszony jest na przednią oś. Wyposażenie, w skład którego wchodzą takie opcje jak klimatyzacja, sprzęt audio i nawigacja znacznie podnosi komfort jazdy, a wygląd i jakość ...
Szukaj części do Fiat DUCATO Autobus (250_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścienie tłokowe silnika samochodowego
Proces, w jakim pierścienie tłokowe biorą udział, to transport ciepła do cylindra bezpośrednio z tłoków, a także odpowiednie uszczelnienie komory spalania przed nadmiernym uciekaniem z niej oleju. Jak więc widać, ich rola w procesie spalania oraz kontroli zużycia oleju jest bardzo istotna. Zużycie ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?