Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA GLK (X204) (2008.06 - 2015.12)
- 200 CDI 136KM
- 200 CDI 143KM
- 220 CDI 4-matic 163KM
- 220 CDI 163KM
- 220 CDI 170KM
- 220 CDI 4-matic 170KM
- 200 184KM
- 250 CDI 4-matic 204KM
- 250 4-matic 211KM
- 250 211KM
- 350 CDI 4-matic 224KM
- 320 CDI 4-matic 224KM
- 300 4-matic 231KM
- 280 4-matic 231KM
- 350 CDI 4-matic 231KM
- 350 CDI 4-matic 265KM
- 350 4-matic 272KM
- 350 272KM
- 350 4-matic 306KM
Części samochodowe do Mercedesa X204 Klasy GLK
Mercedes-Benz klasa GLK to SUV, który powstał w odpowiedzi na dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na pojazdy tego typu. Części Mercedes Benz klasa GLK po raz pierwszy zmontowano w 2008 roku. Auto jest SUV-em o stosunkowo niewielkich wymiarach, zaliczanym do pojazdów klasy średniej. Niemniej użytkownik może liczyć na względnie wysoki poziom luksusu we wnętrzu kabiny, co jest cechą specyficzną w zasadzie wszystkich samochodów niemieckiej marki.
Pojazd przeszedł duży lifting w ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA GLK (X204)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień kolektora wydechowego - uszczelnienie
Kolektor wydechowy to niezwykle ważny element każdego samochodu. Jego zadaniem jest transportowanie spalin z cylindrów do rury wydechowej. Do prawidłowej pracy układu wymagane jest także odpowiednie uszczelnienie kolektora wydechowego. Bez niego mogłoby bowiem dojść do niekontrolowanego wydostawania się spalin. Odpowiednio dobrany pierścień uszczelniający kolektora wydechowego zapewni, że cały układ będzie pozostawał sprawny.
Funkcja kolektora ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?