Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D3 (4E2, 4E8) (2002.10 - 2010.12)
- 2.8 FSI 210KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 220KM
- 3.0 220KM
- 3.0 TDI quattro 233KM
- 3.2 FSI quattro 260KM
- 3.2 FSI 260KM
- 4.0 TDI quattro 275KM
- 3.7 quattro 280KM
- 4.2 TDI quattro 320KM
- 4.2 TDI quattro 326KM
- 4.2 quattro 335KM
- 4.2 FSI quattro 350KM
- S8 quattro 441KM
- S8 quattro 450KM
- 6.0 W12 quattro 450KM
Sprawdź ofertę na części do Audi A8 D3
Audi A8 D3 jest drugą wersją "A-ósemki", której produkcję rozpoczęto w 2002 roku. W porównaniu do poprzedniej generacji – A8 D2 – zmieniło się nadwozie. Samochód nabrał dynamicznych i bardziej wyrazistych kształtów, został też powiększony w związku z zastosowaniem nowej płyty podłogowej Volkswagen Group D3. Mając na myśli bezpieczeństwo w drugiej generacji Audi A8 zastosowano dwustopniowe poduszki powietrzne i aktywne zagłówki znajdujące się na przednich fotelach. ...
Szukaj części do Audi A8 D3 (4E2, 4E8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Kolumna amortyzatora - mocowanie
Obecnie najpopularniejszym i najpowszechniej wykorzystywanym rozwiązaniem w przednim zawieszeniu samochodowym jest bez wątpienia kolumna MacPhersona. W tego rodzaju zawieszeniu kolumna amortyzatora pełni jednocześnie funkcję tłumiącą oraz prowadzącą koło. Kolumna MacPhersona posiada niezwykle zwartą budowę i charakteryzuje się kompaktową budową, przez co zajmuje mało miejsca.
Założeniem konstrukcyjnym kolumny amortyzatora jest podparcie ćwiartki ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
- Zawieszenie wielowahaczowe
- Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
- Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
- Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
- Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
- Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana