Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Coupe (E92) (2005.01 - 2013.12)
- 316 i 122KM
- 318 i 143KM
- 320 i 156KM
- 320 d 163KM
- 320 i 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 170KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 320 d 197KM
- 320 d xDrive 197KM
- 325 d 197KM
- 320 d 200KM
- 320 d xDrive 200KM
- 325 i xDrive 204KM
- 325 d 204KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 d 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 218KM
- 325 i 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 xi 218KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 231KM
- 328 xi 234KM
- 328 i 234KM
- 328 i xDrive 234KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 xd 245KM
- 330 d 245KM
- 330 i 258KM
- 330 i 272KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 335 i xDrive 305KM
- 335 i 306KM
- 335 xi 306KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 xi 326KM
- 335 i xDrive 326KM
- 335 i 326KM
- M3 420KM
Części samochodowe do BMW E92
BMW serii 3 to klasa średnia, czyli segment D. Piąta generacja tej serii E90 zastąpiła produkowany przez 7 lat model E46. Debiut tej serii miał miejsce w marcu 2005 roku, w którym również ogłoszono, że BMW Group jest jednym z największych światowych producentów samochodowych. Tej generacji aut sprzedano blisko 230 tys. egzemplarzy. Pierwszy pokazany został 4-drzwiowy sedan, następnie kombi (E91), Coupe (E92), a na końcu wersję Cabrio (E93).
BMW serii 3 Coupe E92 ...
Szukaj części do Bmw 3 Coupe (E92)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Łożysko oporowe sprzęgła samochodowego
Łożysko oporowe, nazywane również łożyskiem wciskowym, to nieodłączny element każdego systemu wysprzęglania. Łożysko oporowe to element o niezbyt skomplikowanej budowie, które przeważnie wytrzymuje cały okres eksploatacji sprzęgła. Mimo prostej ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?