Wybierz typ samochodu marki Seat LEON (5F1) (od 2012.09)
- 1.0 TSi 86KM
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 TDI 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.4 TGI 110KM
- 1.0 TSI 115KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 1.4 TSI 125KM
- 1.5 TSI 130KM
- 1.5 TGi 131KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 1.5 TSI 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.8 TSI 180KM
- 2.0 TDI 184KM
- 2.0 TSI 190KM
- 2.0 Cupra 265KM
- 2.0 Cupra 280KM
- 2.0 Cupra 290KM
- 2.0 Cupra 300KM
- 2.0 Cupra R 310KM
Części samochodowe do Seata Leon III trzeciej generacji
Trzecia generacja SEAT-a Leona została wprowadzona na rynek w 2012 roku i nadal jest produkowana. Oficjalna prezentacja modelu odbyła się na targach motoryzacyjnych w Paryżu w 2012 roku. Za design o wysokiej jakości odpowiada Alejandro Mesonero-Romanos. SEAT Leon III generacji to pierwszy samochód kompaktowy wyposażony w pełną technologię LED. Oferuje także więcej poziomów wyposażenia niż poprzednie modele i może pochwalić się wieloma cechami wysokiej jakości — od ...
Szukaj części do Seat LEON (5F1)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?