Wałek rozrządu Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906) (od 2006.06) 210 CDI (906.611, 906.613) Skrzynia 95KM, 70kW (2009.03 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 22
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B906) 210 CDI (906.611, 906.613)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
SPRINTER 3-t Skrzynia (B906)
Produkcja od:
2009.03
Moc silnika [kW]:
70
Moc silnika [KM]:
95
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2143
Pojemność litry:
2.1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon
OM 651.955,OM 651.956
2009.03